Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2009 20:21 - малък любовен проблем !!!
Автор: vta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1696 Коментари: 8 Гласове:
0




Здравейте , значи историята е такава, има едно момиче с което се познавам от 3-4 години , отначало когато се запознах с нея си мислех че тя никога не би излязла с мен дори и за 1 кафе да изпием някъде , (да отбележа само , че е доста красива и чаровна) но с времето се поопознахме от чат,skype от общи приятели излизахме в обща компания "шоу" с една дума . Първоначално никога не ми е минала мисълта през главата, че може да има нещо повече между нас. Известно време не се виждахме , просто бяхме в различни компании и така. Но от 1 година може и повече пак започнахме да излизаме на кафета, по дискотеки , но не често и не ми правеше впечатление, понеже тя замина да учи и разстоянието е голямо и си идва рядко в месеца 1 път най-много 2 :) Но от няколко месеца доста често се чуваме , в skypе си пишем, званим си един на друг , когато си идва винаги излизаме по кафенца ,ресторанти, постоянно сме заедно . Отначало незнам какво чувствах към нея, излизах просто да си запълня времето, а и е добра компания :) тя все пак си има приятел от 1-2 години на който много дръжи , от известно време нещо отношенията са им обтегнати и тя ми е казвала че нищо неизпитва към него но била свикнала и незнае какво да  прави да се разделят ли или не. Другото което ми е казвала когато сме си говорили ,че "дръжни на мен като на приятел" (тази фраза я най-мраза между момче и момиче приятелство в истинския смисъл на думата НЯМА, освен ако момчето  не е с обратни наклонности и не си говорат по женски, поне според моя милост) лошото е че от  толко близост, взех че свикнах с нея  , явно се влюбих .
Тя все още си е с приятеля , а мен от 2 седмици ме е налегнала някаква мъка и незнам какво да права. Ако и кажа как стоят нещата, 100% ще каже че нищо няма да излезе защото ме има като "приятел" , и това означава всичко да приключи, а някакси не ми се и иска. Много държа на нея помагам и с каквото мога и така. Но с момиче приятел немога да бъда. Все пак тя е доста привлекателна и си ме влече :))))


Тагове:   малък,


Гласувай:
0




1. анонимен - че какво унизително намирате вие мъжете
07.03.2009 20:27
в това да бъдете приятели с жените? не го разбирам... още повече, че вие и сега сте си приятели, което е нещо много ценно; в много случаи приятелството е много по-благородно от егоизма, който някои наричат любов
цитирай
2. анонимен - Братчеее ,
07.03.2009 20:48
ти пък си намерил къде да търсиш съвет .
Не знаеш ли , че това е сайта на самотниците и старите моми :)
Всеки , на който не са му вързали в gepime се е регистрирал тука :):):)
Майтап бе :) Ама за такива неща никой не може да ти даде съвет . Трябва просто да опиташ , пък ако стане - стане . Ако не - здраве да е :)
Късмет с мадамата :)
цитирай
3. анонимен - sartorium,
07.03.2009 20:58
за себе си ли говориш? :))) айде, късмет и на теб! също и на автора :)
цитирай
4. viki11 - Виж сега, тук има и много обвързани. ...
07.03.2009 21:00
Виж сега, тук има и много обвързани.
Не това е проблема.
ПРиятел с момиче можеш да бъдеш, но много зависи с кое. Не може да обичаш всички момичета.
Явно тя е от тези, ... тя е тази, на която държиш. Не сте в приятелски отношения само. И не трябва да се залъгваш, най-важното.
А как ще постъпиш, както и да е, може да сгрешиш, или да познаеш. Важното е, да не пасуваш, а да направиш нещо. Какво? Това, което ТИ решиш. Или ще познаеш или ще натрупаш опит, за да познаеш следващия път, как се постъпва. Т.е. важно е ти да вземеш решението.То това е по-важно от резултата в личен план. :)
цитирай
5. анонимен - ан 3
07.03.2009 21:05
Абе оправям се някак аз :) Тука в провинцията сме по-прости хорица и удоволствията ни са простички :)
Ама за сериозна връзка , кой наистина може да даде идеалния съвет ?! Всеки го преживява индивидуално това .
цитирай
6. анонимен - За хубава връзка е важно
07.03.2009 21:20
да ги има и да са силни и двете неща - както сексуално привличане, така и приятелство... По този въпрос като че ли сме единодушни и двата пола. И мъжете и жените искат уважение, приятелство и страст. На мен като жена обаче ми става много тъпо, когато на начален етап на опознаване доловя, че другият се пази като дявол от тамян от създаване на приятелски отношения. За мен това е индикатор - не само, че фактически не му пука за мен, но също и, че това което търси при мен е just sex.
Лично аз, когато съм казвала на някого, че държа на него като приятел, съм искала да подчертая, че го харесвам и уважавам като личност... Поне в моите представи това по никакъв начин не изключва евентуално сексуално привличане :) Не мога да говоря от името на момичето ти, но ти самият си усетил, че не е безразлична към теб, нали? Няма да ти давам съвети, ти си знаеш най-добре... Успех!
цитирай
7. milamam - Случвало ми се е...
07.03.2009 22:07
Няколко пъти. В един момент нищо, в следващия - огън и пепел. Кофтито е, че всичко си е било в моето въображение. Просто в този момент съм била податлива на това. После като се замисля, никак, ама никак не е било това, което съм търсила. Но трепета в мен е бил истински. Не е това, но ти си го изживей. Защото, когато дойде истинското, няма да направиш разликата.
Пожелавам ти, да се върнеш по-бързо към себе си, за да можеш и по-бързо да намериш пътя към нея.
Усмивки!
цитирай
8. vta - :)))
08.03.2009 00:20
Благодаря първо на всички, които си оставиха коментарчетата :) според мен е по-добре когато двама човека се познават , знаят що за стока са така да се каже и да няма изненади. Значи ако и кажа как стоят нещата , ще се отдръпне и ще си промени отношението и от това ме е страх , неискам да я изгубя ,защото в повечето случай така се получава поне при мен, явно попадам все на неподходящи или на такива къде имат изгода някаква за съжаление, но това е човешката природа . Лошото е че питах няколко приятели какво да правя и те ми казаха , "Просто това момиче не е за тебе" и незнам какво да правя явно пак се вкарвам в някакви филми :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13738
Постинги: 1
Коментари: 8
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930